FISSMAN piedāvā izdevīgu pakalpojumu - preču saņemšanu izsniegšanas vietā. Vienkārši izvēlieties ērto saņemšanas punktu un pats paņemiet pirkumu.


Izdevīgi, ērti un vienkārši!

  • Jūs atnākat pēc precēm ērtā pieņemšanas vietā;
  • Jūs ietaupāt naudu par kurjera piegādes izmaksām;
  • Jūs negaidāt pasūtījuma piegādi, bet saņemat to jebkurā jums ērtā laikā.

  • Kā veikt pasūtījumu


    Pasūtījumu varat veikt vietnē vai pa telefonu. Preci saņem, ierodoties uz saņemšanas punktu. Informāciju par pasūtījuma status uzzini, zvanot uz klientu centru  (+371) 252 333 25


    Veicot pasūtījumu vietnē, jūs izvēlaties sev ērtu FISSMAN mazumtirdzniecības veikalu, kurā vēlaties pats saņemt pasūtījumu.


    Kā saņemt pasūtījumu?



  • Pirms doties pēc pasūtījuma, pārliecinieties, vai jums ir pasūtījuma numurs, to var uzzināt pasūtījuma vēstulē - personīgajā kontā.
  • Jūs ierodieties izvēlētajā preču izsniegšanas punktā.
  • Uzrādiet pasūtījuma numuru
  • Veiciet maksājumu ar izvēlēto maksājumā veidu, kuri norādīti apakšā, atkarībā no plānota izsiegšanas punktā.


  • Maksājuma veidi



  • Skaidra nauda ( T\c Origo preču izsniegšanas punktā)
  • Bankas karte ( T\c Origo preču izsniegšanas punktā)
  • Samaksa ar bonusa punktiem ( T\c Origo preču izsniegšanas punktā)
  • Bankas pārskaitījums ( Kauguru iela 2C preču izsniegšanas punktā)
  • Ar debetkarti/kredītkarti (pasūtījuma brīžā) ( Kauguru iela 2C preču izsniegšanas punktā)