FISSMAN piedāvā izdevīgu pakalpojumu - preču saņemšanu izsniegšanas vietā. Vienkārši izvēlieties ērto saņemšanas punktu un pats paņemiet pirkumu.
Izdevīgi, ērti un vienkārši!
- Jūs atnākat pēc precēm ērtā pieņemšanas vietā;
- Jūs ietaupāt naudu par kurjera piegādes izmaksām;
- Jūs negaidāt pasūtījuma piegādi, bet saņemat to jebkurā jums ērtā laikā.
Kā veikt pasūtījumu
Pasūtījumu varat veikt vietnē vai pa telefonu. Preci saņem, ierodoties uz saņemšanas punktu. Informāciju par pasūtījuma status uzzini, zvanot uz klientu centru (+371) 252 333 25
Veicot pasūtījumu vietnē, jūs izvēlaties sev ērtu FISSMAN mazumtirdzniecības veikalu, kurā vēlaties pats saņemt pasūtījumu.
Kā saņemt pasūtījumu?
- Pirms doties pēc pasūtījuma, pārliecinieties, vai jums ir pasūtījuma numurs, to var uzzināt pasūtījuma vēstulē - personīgajā kontā.
- Jūs ierodieties izvēlētajā preču izsniegšanas punktā.
- Uzrādiet pasūtījuma numuru
- Veiciet maksājumu ar izvēlēto maksājumā veidu, kuri norādīti apakšā, atkarībā no plānota izsiegšanas punktā.
Maksājuma veidi
- Skaidra nauda ( T\c Origo preču izsniegšanas punktā)
- Bankas karte ( T\c Origo preču izsniegšanas punktā)
- Samaksa ar bonusa punktiem ( T\c Origo preču izsniegšanas punktā)
- Bankas pārskaitījums ( Kauguru iela 2C preču izsniegšanas punktā)
- Skaidra nauda ( Kauguru iela 2C preču izsniegšanas punktā)